.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ؛
محمد حسین قبادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شد
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد.
محمد حسین قبادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با دستور کار انتخاب سرپرست شهرداری تشکیل شد.

 

بنابر این گزارش در این جلسه که کلیه اعضای شورا ، نماینده شهرداری و نمایندگان رسانه های گروهی حضور داشتند ، ابتدا رییس شورا ضمن تبریک فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث رسول مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی ، گفت: بحمدالله با انسجام و جدیت همکارانم ، شهردار ساری در جلسه قبل شورا انتخاب شد و اکنون زمان همگرایی برای ارتقاء سطح کارآمدی شهرداری و خدمت رسانی به شهروندان است .

 

شعبانی افزود:انتظار داریم مسوولان اجرایی استان و شهرستان اعم از استاندار محترم ، نمایندگان پرتلاش ، فرماندار بسیجی و سایر مدیران و در رأس همه این عزیزان ، نماینده محترم ولی فقیه در استان ، از مدیریت شهری مرکز استان حمایت کنند چون مرکز استان پیشانی استان هست و توسعه مرکز استان زمینه ساز توسعه کلیت استان خواهد شد.

 

شعبانی از مدیران شهرداری و شهرداران مناطق نیز خواست با جدیت به موضوع مهم خدمت رسانی بیندیشند.

 

وی سپس به استعفای مصطفی احمدی فولادی از سمت سرپرستی شهرداری ساری اشاره کرد و افزود : اگر شورا با این استعفا موافقت کند باید نسبت به انتخاب سرپرست جدید تا صدور حکم قطعی شهردار از سوی وزارت کشور اقدام کنیم.

 

در ادامه استعفای احمدی فولادی به رای گذاشته شد که مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت و از زحمات ایشان در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی بعمل آمد.

 

سپس از اعضا در مورد معرفی گزینه تصدی سرپرستی شهرداری نظرخواهی شد که سید افشین راسخ و سید حسن احمدی طی نامه ای محمد حسین قبادی را به عنوان گزینه سرپرستی معرفی کردند و شورا بصورت مخفی در مورد این گزینه رأی گیری کرد که قبادی با کسب ۸ رای موافق به عنوان سرپرست جدید شهرداری ساری انتخاب شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.699 seconds.